Veelgestelde vragen

Cadeaubox

  • Kan ik mijn eigen cadeaubox samenstellen?
    Je kan zowel een brievenbuscadeau als een cadeaubox zelf samenstellen. Op de pagina staat beschreven hoe het precies werkt. Kom je er niet helemaal uit of heb je specifieke wensen? Stuur me dan gerust een berichtje!

  • Kan ik ook losse producten bestellen?
    Je kan de producten los bestellen en zelf een cadeaubox samenstellen. We hanteren geen minimum bestedingsbedrag per order.

  • Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?
    In de keuze-optie bij de cadeaubox kun je een persoonlijke boodschap achterlaten die wij op het kaartje plaatsen. Bij de standaard cadeauboxen is een kaartje inbegrepen, maar bij een cadeaubox die je zelf samenstelt dien je een kaart uit te kiezen. Stel je je eigen cadeaubox samen maar heb je geen kaartje gekozen? Dan sturen we je cadeau zonder boodschap naar de ontvanger.

  • Kan ik mijn cadeaubox inplannen?
    Ja, door te kiezen voor een "maak mij open op” sticker in het keuzemenu bij de cadeaubox. Deze sticker plakken we dan op de doos. Wij zorgen ervoor dat het cadeau uiterlijk de dag ervoor geleverd wordt.

  • Kan ik het cadeau ook zelf overhandigen?
    Ja, je kunt hiervoor kiezen in het keuzemenu bij de cadeaubox. Wij pakken de box dan in, zodat jij het thuis kunt uitpakken en een mooie cadeaubox hebt zonder adressticker. Je kunt de cadeaubox ook afhalen. Let op! Wel op afspraak. 

  • Kan het pakketje door de brievenbus?
    Onze brievenbuscadeaus kunnen door de brievenbus. Onze cadeauboxen worden verstuurd met de pakketpost.

  • Staat er een afzender op de doos?
    Nee, er staat geen afzender op de doos. Je kan een kaartje toevoegen aan je box en hier een persoonlijke boodschap en je naam achterlaten in de keuze-optie bij de cadeaubox. Wij zorgen ervoor dat dit op het kaartje komt. Wanneer je dit niet doet zal de cadeaubox dus anoniem afgeleverd worden.

Betalen, verzenden & levertijd 

  • Zit er een factuur bij de bestelling?
    Nee, wij versturen jouw factuur enkel per e-mail. In de cadeaubox zit geen factuur of pakbon.

  • Naar wie wordt de cadeaubox gestuurd?
    We gaan ervan uit dat je de cadeaubox direct naar de ontvanger verstuurd. Let erop dat je bij gegevens jouw emailadres invult zodat jij wel de track & trace ontvangt. Mocht je het cadeau zelf willen overhandigen, geef het aan in het keuzemenu bij de cadeaubox. Wij pakken de box dan in, zodat jij het thuis kunt uitpakken en een mooie cadeaubox hebt zonder adressticker. Je kunt de cadeaubox ook afhalen. Let op! Wel op afspraak.

  • Verzenden jullie ook naar België?
    Jazeker! 

  • Kan ik mijn bestelling nu al plaatsen, maar pas later verzenden?
    Ja, door te kiezen voor een "maak mij open op” sticker in het keuzemenu bij de cadeaubox. Deze sticker plakken we dan op de doos. Wij zorgen ervoor dat het cadeau uiterlijk de dag ervoor geleverd wordt.

  • Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
    Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

  • Is het mogelijk mijn bestelling op te halen?
    Jazeker! Woon je in de omgeving van Hazerswoude dorp? Vink bij de checkout de optie "Afhalen in Hazerswoude dorp’’ aan en dan zorgen we ervoor dat het pakketje de volgende werkdag voor je klaar ligt. Let op! Alleen op afspraak. We zijn geen fysieke winkel.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Alle bestellingen die op doordeweekse dagen vóór 12.00 uur zijn geplaatst, gaan doorgaans dezelfde dag op de post, mits er iets niet op voorraad is of er is gekozen voor een andere verzenddatum. Je ontvangt altijd een track & trace van de verzending De levering is afhankelijk van de drukte bij de bezorgdiensten. Er zeker van zijn dat je cadeaubox optijd binnen is? Kies voor de “Maak mij open op” sticker in het keuzemenu bij de cadeaubox.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geleverd?
    Je kunt je pakketje volgen met de Track & Trace code die je van ons per mail ontvangt zodra we jouw pakketje op de post hebben gedaan. Zorg ervoor dat je je eigen e-mail adres invult bij de ontvanger.

Klik hier voor alle overige informatie over betalen, verzenden & levertijd

Retourneren 

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen? 
    Dat kan zeker, je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. 

Klik hier voor alle overige informatie over Terugbetalingsbeleid, garantie & klachten 

Zakelijk en/of grotere orders

  • Ik wil meerdere cadeauboxen (zakelijk) bestellen, kan dit?
    Jazeker. We hebben v een zakelijk assortiment. Daarnaast denken we ook graag mee voor een unieke cadeaubox(en) geheel afgestemd op de gelegenheid en het bedrijf.

    Je kunt ook meerdere cadeauboxen bestellen en laten verzenden naar één adres. Je kunt dan de cadeauboxen zelf uitdelen. Je kunt het zelf bestellen via de site maar je mag ook contact opnemen zodat ik een offerte voor je kan opstellen. Stuur ons een mailtje via info@joliegifts.nl of vul het contactformulier in.

Klik hier voor alle informatie over zakelijke orders 

Collabs

  • Wij verkopen een product dat perfect in de cadeauboxen van Jolie Gifts past. Mogen we contact met je opnemen?
    Uiteraard! Stuur je me direct zo veel mogelijk informatie mee? Vul het contactformulier in of stuur een mail naar info@joliegifts.nl.

(G)een idee

  • Ik heb een supergoed idee voor jouw shop, wil je dit weten?
    Jazeker, heel erg leuk! Stuur je me een berichtje

  • Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik contact met jullie opnemen? 
    Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, stuur ons dan een mailtje naar info@joliegifts.nl of vul het contactformulier in.

© 2023 - 2024 Jolie Gifts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel